Мультимарочний сканер LAUNCH X-431 PRO
НОВА МОДЕЛЬ X-431 PRO+ 2017р! Збільшено: екран до 8 дюймів, батарея до 4290мАч, пам'ять до 16Гб, програми до nbsp; 110шт + новий адаптер DBScarII. |
Мультимарочний сканер Launch X-431 PRO+ 2017 – той же PRO, але трохи солідніший у розмірі, зате з покращеною автономністю.X-431 PRO+ 2017 комплектується діагностичним адаптером нового покоління - DBScar II, планшетом з екраном 8 дюймів зі збільшеним об'ємом пам'яті і підвищеною ємністю батареї.Все це робить його не тільки швидким і зручним у роботі, а й, що важливо, надійнішим!
LAUNCH X-431 PRO - це прилад нового покоління серії X-431.Автосканер X-431 PRO створений на основі найновіших розробок в галузі телематики.Даний сканер має вигляд планшетного комп'ютера із зручними габаритами та ємнісним сенсорним кольоровим екраном..Мультимарочний сканер функціонує на базі операційної системи Android, що дозволяє приладу працювати в рази швидше за його попередників із серії X-431, а саме, приладу X-431, X-431 Master і X-431 IV.
Стандартне ПЗ пристрою підтримує 110 марок автомобілів, що дозволяє сканеру покрити практично весь український ринок автомобілів та провести їх якісну діагностику..X-431 PRO додатково комплектується великою кількістю перехідників для різних марок автомобілів.
Функції:
- Кодування блоків керування
- Адаптація блоків керування
- Скидання сервісних інтервалів
- Зчитування потоків даних систем автомобіля
- Відображення поточних параметрів системи
- Перевірка виконавчих механізмів
- Читання та стирання кодів несправностей систем автомобіля
Сканер X-431 Pro підтримує діагностику електронних систем керування автомобілів європейського, американського та азіатського виробництва (включаючи праворульні японські автомобілі та автомобілі з дизельним двигуном), а також будь-яких автомобілів, що підтримують стандарт OBD II/EOBD (шини даних SAE J1850 VPW, SAE J1850 PWM, ISO 9141-2, ISO 14230, ISO-15765-4 CAN).
Не рекомендуємо використовувати прилад для діагностики вітчизняних авто, таких як Daewoo (Деу), ЗАЗ, ВАЗ, ГАЗ, УАЗ і тим більше для діагностики вантажного автотранспорту - прилад може вийти з ладу через неправильне розпинання або перенапруги на діагностичній колодці! Для діагностики вітчизняного автотранспорту рекомендуємо використовувати в комплекті з X-431 PRO-сканер СКАНМАТИК 2.
Базові функції
Ідентифікація
Ідентифікація – це зчитування з ЕБУ ідентифікаційних даних блоку керування та/або автомобіля в цілому.Як правило, в ЕБУ є інформація про тип блоку управління, номер версії програмного та апаратного забезпечення, VIN-номері автомобіля тощо.Часто ця можливість недооцінюється.Треба пам'ятати, що ця інформація потрібна і для контролю коректності вибору варіанта блоку керування (а відповідно і діагностичного протоколу) у сканері та для правильного підбору технічної документації у процесі подальшої поглибленої діагностики та ремонту автомобіля.На ряді автомобілів, де автоматичне визначення типу блоку керування відсутнє, функція ідентифікації дає можливість правильно перевибрати тип блоку керування, з'єднавшись «хоча через який-небудь» протокол та подивившись паспорт блоку.За наявності автоматичного визначення типу блоку функція дає можливість переконатися в правильності вибору типу блоку.У випадках, коли тип блоку прямо не вказується в паспорті блоку, уточнити його можна в будь-якій пошуковій системі, забивши в неї номер програмного та/або апаратного забезпечення блоку..
Зчитування та розшифрування кодів несправностей
У процесі роботи електронний блок керування стежить за параметрами роботи автомобіля за показаннями датчиків.У тому випадку, якщо ЕБУ вважає некоректні дані з датчиків або невірно визначить розрахункові величини на їх основі (наприклад, ЕБУ фіксує обрив лінії датчика, коротке замикання, відхилення даних з датчика від нормативів тощо).п.), то в пам'ять ЕБУ записується, так званий, код несправності (DTC - Diagnostic Trouble Code), який містить інформацію про несправність.Зчитування кодів несправностей – це основна функція будь-якого сканера.Вона дозволяє, наприклад, виявляти "блукаючий" несправності, які ніяк себе не виявляють на момент діагностики, проте були зафіксовані блоком управління (контролером) в якийсь момент раніше.
Зчитування знімків параметрів (Freeze Frame)
Деякі системи самодіагностики на момент виявлення несправності не тільки фіксують код несправності, а й значення основних поточних параметрів роботи двигуна.За допомогою сканера діагност може отримати цю інформацію і зробити висновки, в яких обставинах (і через що конкретно) виникла несправність.
Стирання кодів несправностей із пам'яті ЕБУ
Цю операцію роблять тоді, коли причина, що викликала запис коду несправності, усунена або хочуть відсіяти випадково виниклі коди несправностей - наприклад, в результаті випадкового попадання в будь-який датчик бруду або води (при цьому "реальна" несправність після очищення пам'яті ЕБУ з'явиться знову або взагалі не буде стерта).
Зчитування поточних параметрів (Data Stream, Live Data, Measuring values)
У цьому режимі є можливість зчитувати за допомогою сканера інформацію, що отримується електронним блоком управління, з датчиків з метою її аналізу.Користуючись цією можливістю, діагност може продіагностувати несправний автомобіль, навіть якщо ЕБУ не зміг розпізнати збій, що виник, і не записав які-небудь коди несправностей.
Активація або керування виконавчими механізмами
У цьому режимі діагност отримує можливість безпосередньо зі сканера через ЕБУ керувати тими механізмами, якими керує ЕБУ - різними клапанами, вентиляторами, форсунками, індикаторами тощо., переконуючись у їхній механічній чи електричній справності.
Спеціальні функції
Адаптація (Adaptation) та базові установки (Basic settings)
Ця функція служить для поєднання блоків керування між собою та/або блоків керування та периферії (датчиків та виконавчих пристроїв) при заміні компонентів на нові, при зносі компонентів або після порушення налаштувань (наприклад, в результаті зняття/установки при ремонті).Приватним випадком адаптації є синхронізація між блоком керування двигуном та іммобілайзером.
Кодування (Coding)
Кодування - це зміна налаштувань блоку керування, зокрема відомостей про комплектацію системи керування.Наприклад, на BMW через процедуру кодування можна змінити налаштування відображення інформації на панелі приладів (милі/кілометри тощо).), на VW-Audi "прописується" комплектація блоків управління (наприклад, у блоці управління двигуном прописується наявність автоматичної коробки передач та ін.., у блоці управління подушками безпеки – конфігурація, т.е.наявність передніх, бічних та ін.подушок) і т.д.
Програмування (Programmimg, Flashing)
Програмування - це зміна програми (прошивки пам'яті) електронного блоку управління.Відразу треба зазначити, що X-431PRO, як і переважна більшість мультимарочних сканерів, функцій програмування не має..Крім того, природно, не можуть бути виконані деякі інші спеціальні функції, що вимагають онлайн доступу до дилерських серверів.
Спеціальні функції розділу RESET
OIL RESET
Функція скидання індикації сервісних інтервалів заміни масла, технічного обслуговування тощо.;
BRAKE RESET
Обслуговування гальмівної системи, зокрема, зведення/розведення механізмів електронного ручного гальма для його обслуговування;
BLEEDING - сервісні функції прокачування гальмівної системи
Ця сервісна функція забезпечує в процесі «класичної» процедури прокачування гальмівної системи максимально повне видалення повітря з компонентів гальмівної системи, насамперед із гідроблоку ABS/ESP.При невиконанні цієї процедури повноцінне видалення повітря на гальмівних системах з ABS/ESP з одного прокачування є неможливим;
SAS RESET - навчання датчиків кута повороту керма
Суть цієї спеціальної функції полягає в записі в блок управління ESP або окремий блок управління датчика кута повороту керма, даних кута повороту керма, що відповідає нульовому куту, т.е.положенню керма при прямолінійному русі;
BAT.RESET - обслуговування системи АКБ / реєстрація заміни АКБ та ін.
Сутність цієї процедури полягає в занесенні в блок або блоки управління, що відповідають за режим заряду АКБ, інформації про заміну акумулятора, тип і ємність встановленого акумулятора.Виконання процедури забезпечує оптимальний режим заряду АКБ.Вважається, що невиконання процедури прописки знижує термін служби АКБ на 20-30%;
ELEC.THROTTLE RLRN - навчання електронної дросельної заслінки
Ця процедура дозволяє занести в блок керування двигуном інформацію про крайні положення дросельної заслінки.Виконання процедури необхідне, тому що дросельні заслінки мають певні допуски (відмінності) при виробництві та в процесі експлуатації піддаються як механічному зносу, так і накопиченню відкладень бруду, нагару та ін..;
TPMS RESET - робота із системою контролю тиску в шинах
Обслуговування системи потрібне при виході з ладу датчиків системи, при заміні датчиків (у тому числі при зміні коліс у зборі при переході літо-зима-літо), а на деяких системах і підкачуванні коліс;
DPF REG.(Regeneration) - запуск сервісної регенерації фільтра сажі
Ця процедура запускає примусову регенерацію (у простолюді «пропалювання») сажевого фільтра.Перед проведенням процедури обов'язково ознайомтеся з документацією щодо умов початку та проведення процедури, а також з вимогами безпеки;
GEAR LEARN - навчання датчиків положення колінчастого валу
На деяких автомобілях (зокрема, GM-групи) в блок управління програмно закладаються жорсткі вимоги до параметрів сигналу датчика положення колінчастого валу.У результаті після виконання ремонтних робіт та/або в результаті зміни характеристик датчика або вінця, що задає, потрібно перенавчання блоку управління двигуном новим параметрам сигналу.
IMMO - сервісні функції роботи з іммобілайзером
Як правило, функції роботи з іммобілайзером можна розділити на дві групи:
- відновлення синхронізації між елементами системи.Насамперед – блоку керування двигуном та блоком іммобілайзера або блоком, що виконує функцію іммобілайзера;
- операції з інформацією про ключі в блоці іммобілайзера – стирання інформації про ключі, перепрописування та/або додавання ключів;
INJECTOR - прописка кодів форсунок до блоку управління
Ця спеціальна функція стосується систем прямого дизельного упорскування Common Rail, а також частини систем прямого бензинового впорскування (FSI, TFSI тощо).п.).Форсунки таких систем є прецизійними вузлами та працюють із надмалими періодами відкриття, що накладає дуже високі вимоги до обліку блоком управління продуктивністю форсунок..Однак, яким би високотехнологічним не було виробництво, так чи інакше, двох однакових форсунок не буває, і відхилення від заданої в документації продуктивності, часу спрацьовування тощо., неминучі.Для часткової компенсації цих відхилень фактичні параметри форсунки визначаються на заводі, після чого відхилення фактичних параметрів від заданих кодується, і це маркування наноситься на форсунку.Далі діагност при виконанні цієї спеціальної функції вносить до блоку управління ці коди.
Технічні характеристики:
Операційна система: | Android 6.0 |
Інтерфейс: | Українська |
Процесор: | 1ГГц, 4 ядра |
Екран: | 8'' з роздільною здатністю 1280х800 |
Оперативна пам'ять: | 1 ГБ |
Вбудована пам'ять: | 16 ГБ |
Камера: | основна 5 Мп, фронтальна 2 Мп |
Комунікаційні можливості: | GSM, GPS, Wi-Fi, Bluetooth |
Підтримка карт пам'яті: | microSD до 64 Гб |
Батарея: | 4290 mAh |
Робоча температура: | 10℃ - 55℃ |
Вага: | 329 г |
Розміри: | 210х160х50 мм |
Комплектація:
Головний блок | |
X-431 Планшетний комп'ютер | |
Перехідники | |
DBScarII Android адаптер OBDII (Bluetooth до 15 метрів) | |
DBScar, DAEWOO-12 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, AUDI-4 лінійний діагностичний роз'єм | |
DBScar, BENZ-14 лінійний роз'єм | |
DBScar, BMW-20 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, CHRYSLER-6 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, DAIHATSU-4 лінійний роз'єм | |
DBScar, FIAT-3 лінійний діагностичний роз'єм | |
DBScar, FORD-6+1 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, GAZ лінійний діагностичний роз'єм | |
DBScar, GEELY-22 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, GM/VAZ-12 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, HONDA-3 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, KIA-20 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, MAZDA-17 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, MITSUBISHI/HYUNDAI - 12+16 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, NISSAN-14+16 лінійний роз'єм | |
DBScar, SSANGYONG-20 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, SUBARU-9 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, SUZUKI-3 лінійний діагностичний роз'єм | |
DBScar, TOYOTA-17 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, TOYOTA-22 інтегрований діагностичний перехідник | |
DBScar, UNIVERSAL-3 лінійний діагностичний роз'єм | |
Шнури підключення | |
DBScar, OBDII-16 подовжувач 135мм, RoHS | |
DBScar, кабель підключення адаптерів до OBD I | |
X431-PRO кабель підключення USB | |
Кабель живлення від АКБ (крокодили) | |
Програмне забезпечення | |
X-431 Pro стандартний пакет програм (110 штук) | |
Аксесуари | |
X431 конверт з PIN-кодом | |
X431-PRO 5V адаптер живлення, 1A (US) | |
Запобіжник від АКБ 5х20мм | |
Запобіжник від прикурювача 6x30мм |